2012-04-29

Hola amigos! Vaknade runt tio av att Rami och Leon satt och snacka i vardagsrummet som ligger bredvid mitt rum, man ba BÄÄSTA! -.-
Haha jaja, har kollat på tv ätit frukost och bara chillat, Men idag stannar jag hemma, ska tvätta mina kläder duscha måla naglarna och säkert kolla på någon film.. Så idag blir det en ta-hand-om-mig-dag! och imorgon är det valborg! Vilka ska till majbrasan i Farsta? Jag ska kanske dit.. Får se om jag kan och får! Men ska sprinag ner och kolla om det finns tid i tvättstugan så att mamam bli glad när hon kommer hem! Duktig flicka hörs sen! Igååår var det fett hype på planen, hahah kärlek till er tjejer! Puuussaaar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0