Bekännelser

Jag har aldrig färgat håret!
Mitt rum är nästan helt lila
Jag pratar heeela tiden, man måste vara lite social you knoooow!
Jag tänker för mycket!
Jag blir brun superdupperjätte enkelt, alltså förra året såg jag ut som en pepparkaka, fast jag var bara i Sverige hela året tänk er i marocko hur jag kommer se ut! Längtaaaaaaar som fan.
Jag är jätte åksjuk..
Jag har bloggat sen November typ?
Jag är mörkrädd.. Haha fett mobbad jag vet..
Jag seriöst HATAR skräck eller action filmer!
Jag bestämmer typ fett mycket.. Eller det tycker dom flesta?
Jag blir inte så sjuk ofta.
Jag älskar att lära känna nya människor!
Jag hatar mitt skratt.. Haha jag har typ etttusenmiljonerhundratio skratt!
Jag är sämt på engelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0