Chilling feeling with my own brooother!

Aloha! Sitter här med broshan och lyssnar på musik.. Drog inte till majbrasan idag, fick och kunde inte! Ändå spendera jag dagen men min broooother haha vi har typ brottats kollat på film lyssnat på musik hahah såklaaaart brottade jag ner Ramiiii, haha kuuung! jaja imorgon stannar jag också hemma ska förbereda mig inför skolan! Det har ju vart röd dag idag och imorgon är det också röd dag sen på Onsdag börjar helvetet igeeeen! Men ska vara allmänt sociaaaal mot min broder, haha driver.. Jahaaaap det här bli sista inlägget för idag bräää! hahaha men bjuder på två sexiga bilder på me and my broooother! Peaaace and love bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0