I'm back on track!

Hejsan bloggreaders! har inte bloggat på länge.. Men det har vart jätte mycket knas med vänner osv. Men nu är jag tillbaks! Har ni saknat mig? Hohohihihehe, men ska satsa mer på bloggen när min data blir fixad och så.. Men lånar så länge min tvillings data så gulligt av honom att låna mig den när jag behöver den, love u :*
Men idag gick jag och kollade efter enkla svarta tyg skor som jag behöver lite akut sådär.. Så tror jag köper ett par imorgon, men annars i skolan har vi något som kallas tema vecka, roligtroligt fast det är jätte kompilcerat med schemat i skolan olalala. Fattar nadaa! Men jag lyckas ändååå komma rätt på varje lektion, wehoo jätte intressant för er eller hur? Ska fortsätta dunka mjuziic puuussaaar! Bjuder på lite musik som ni kan njuuuta av här nere? visst är jag snäll vavavava? :)))


Kommentarer
Postat av: A.T

fin header!

2012-04-25 @ 20:03:17
URL: http://tawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0