Har hittat min lur, whooopa!

Hola amigos! Har suttit och läst i ungefär en timma nu? Skit mysigt. Känner mig också fett duktig, fast ändå jag älskar att läsa! Snackade nyss i lur med klaudia ocksåå, ska kanske träffa henne imorgon vi får se! Men nu väntar jag på att min pappa ska ringa mig, måste snackish med han om några grejor.. jag ska fixa lite med bloggen tror jag ska fixa lite grejor med bloggen t.ex texten, jag vill ha mindre storlek på texten/rubriken osvosv. Justee! Min lur e inte borta. Hittade min älskade cp lur i min brors rum! Ska fixa och trixa med bloggen nu, bjuder på ett fotot som jag typ precis har tagit? Shoo morgon vaken pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0