27/4

Sho bre bloggreaders! Haha skoja bara, men det blev lite ändrade planer.. Drog aldrig ut, stanande hemma istället för ingen jävel ville typ ut! jaja imorgon ska jag handla punkt slut. Skiter i om jag går själv, måste få hem några grejer nu! jaja snackade i lur med klaudia ett litet tag sen hoppa jag in i duschen. Har duschat klart nu så känner mig ren och fräsch! Tänkte dra till grönan imorgon fast ska istället gå nästa fredag för då kommer LMFAO haha det kommer bli fett hype! Älskar vädret verkligeeeen. Känner verkligen känslan av sommar nu! Men ska fortsätta kolla på en film som jag aldrig kollade klart, Haha blev väääärsta bibbeln fan! HAHA bjuder på ett foto på när jag ramla i lera, sen idioterna(Klaudia&Cheima) dom sitter och tar kort på mig man ba HJÄLP MIG UPP?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0