Fridaay!

Aloha! Kom hem för typ tio minuter sen? I skolan var det chill, hade en musik lektion på morgonen sen en språk lektion på efter middagen.. Vi fick typ sluta tjugo minuter tidigare för att vi inte tog någon rast, haha.. Men efter skolan drog jag hem ska städa lite sen typ duscha sen ska jag ut igeeeen, måste köpa några grejor. Fast väntar på att ida ska ringaaa mig, vill träffa henne och dom andra idag! Men vi får se ad som händer.. Ska städa lite nu, sen duscha sen ut heejdåååå! Och justeee, förlåt om jag bara lägger ut musik länkar osv. Fast har världens bidbrist fast imorgon kommer nya foton upp, okej? Bra. Hahah ni får lida en sista gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0