Godmorgon världen!

Godmorgon babes! Det kanske inte är morgon hos er? Men jag kanske vakna för en halv timme sen och har bara suttit framför datorn sen dess. Mamma och hennes man drog till han på morgonen vid åtta tror jag så sa hejdå till dom igår men dom kommer ändå imorgon och då ska vi till stranden igen.
Nog om det igår så åkte vi till något slags vatten pools-hotell men vi tröttnade jätte fort så vi gick ner till stranden.. Kärlek till alla marockanska stränder alltså! Efter det så duschade,fixade jag mig sen drog vi till stan vi gick runt där och hade det allmänt chill köpte lite grejer osv.. Kom hem vid elva-tolv tiden dom åt middag och ni vill inte vad... Hahaha ånej men vi hörs pussar!
Juste mamma tog med sig kameran och min lur är borta så jag har inga bilder för tillfället så ni kommer få massor av webbkamera foton!

Kommentarer
Postat av: iman

ha så kul! men när e du tbx?<3

2012-06-22 @ 13:26:06
URL: http://iimaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0