marocko här kommer vi!

Hejsan babes!
Ohmygod vilken dag, har typ velat gråta varenda minut haha fast att det är en månad så kommer jag skana alla sjuukt mycket! Ville inte ens släppa Cheima&Iman när jag sa hejdå till dom, mina älsklingar!
Men nu har jag duschat,packat,tagit fram det jag ska ha när jag åker dit så nu är allt klart på riktigt!
Fick reda på att vi ska mellan landa i paris oc vara där i tre timmar, döda mig.. Först sa dom en timme så det kommer bli halv jobbigt för jag klarar inte ens av lukten av flygplats/flygplan men det blir många bilder!

Det här blir sista inlägget innan marocko, vill bara säga att jag kommer sakna alla sjuukt mycket precis en persson och h*n vet vem h*n är.. Ska snacka med dig när jag kommer tillbaks och hoppas att allt kommer lösa sig! Iman du vet vem jag menar..
Ska sova nu måste vakna vid fyra tiden imorgon så godnatt så hörs vi i marocko, Big love!



Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Jag undrar om du vill vara med i min tävling där jag lottar ut ett valfritt mobilskal ifrån mrgizmo.se.

Direktlänk: http://mariapalm.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-mrgizm.html#comment

2012-06-15 @ 15:57:43
URL: http://mariapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0