Första inlägget i marocko

Nejmen  tjena kexet står du här och smular? Har ni saknat mig? Egoooo :)))))
Det var sjuuuukt länge sen jag blogga.. Men kör bara
Mina dagar har vart bäst har vart på spa,solat,badat,umgåts med familjen,vart ute i stan, ridit kamel och MYCKET mer men pallar inte skriva allt haha, man måste leka lite upptagen ibland visst?
Älskar det här landet fast att det blir drama så är det bäst, människorna är underbara på alla sätt!
Idag var det första gången jag bada fast vi har vart i stranden mååånga gånger innan haha jag tror att jag ska drunkna för det är SKIT stora vågor som man får typ kriga med så jag vågar ej bada men den här gången var jag modiiig! Vi har precis kommit hem ifrån stranden och ja jag har blivit ganska bruuun det är inte så jätte varmt som det brukar vara det här året typ 30 grader och lite uppåt iallafall igår var vi i settat(en stad i marocko) och handlade lite grejer jag köpte typ lite smycken till klaudia&Cheima hoppas dom inte läser det här.. Men ska fortsätta njuta pussar från mig ni är bäst!

JAG SER KAOS UT PÅ ALLA BILDERNA, NI FÅR EN BILDBOMB IMORGON FÖR ATT JAG HAR FUSKAT LITE IDAG!

Kommentarer
Postat av: klaudia

NAW ÄLSKLING ! ja saknar dej verkligen mycket , hoppas du hare bääst många kramar å pussar från mig !!! <3333

2012-06-21 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0