KÄRLEK TILL DIG KLAUDIA

Vill bara börja med att säga att jag kommer sakna dig otroligt mycket, Klaudia min älskling!
Våran humor och ditt språk dödar och båda älskar att prata och det är typ bäst! Kärlek till dig min bebis, hoppas du läser det här! Du är värd guld första dagen vi träffades så klickade vi på en gång, ingen människa är lika rolig som du, du ska veta att du alltid ska kunna komma till mig oavsett vilke ntid det är på dygnet så kommer jag alltid att ge dig råd, skit i alla som förösker trycka ner dig du har dina vänner som alltid kommer backa upp dig.
Och jag vet att jag ser ut som en bajskorv på bilden men den här bilden betyder sjukt mycket för mig för det var första gången vi träffades så vad ska vi skämmas över?
Kärlek till dig min älskade vän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0