BEKÄNNELSER

Jag hade jättesuperduper långt hår i somras, sen klippte jag till axlarna och nu har jag så slitna toppar så att mitt hår ha rslutat växa.. men ska klippa topparna snart igen!
Jag hatar att åka flygplan, det är det värsta jag vet hatar luktan osv.
Jätte många tycker att jag ser mycket äldre ut än vad jag igentligen är! :)))
Jag är 161 cm
Jag har jätte lockigt hår, skit fult men vill inte platta för det sliter skit mycket!
Jag använder inte smink
Irreterar mig på tjejer som bombar med smink, och har värsta fjortis randen
Jag har haft tre hundar i hela mitt liv, Fast min nyaste hund fick jag förra vintern fast vi fick ge bort den den heter Alfa!
Är superduper rädd för små hundar och älskar pitbulls, jätte konstigt jag vet!
Saknar Weronika jätte myckeeeet.
Jag kan ha storlek 36 37 38 i skor, det beror på hur själva skorn är gjord..
Dom flesta ser mig som en stark persson(stort självförtroende) så länge jag tycker att jag inte har något självförtroende alls!
Nämnar inte mina efternamn till någon!

Kommentarer
Postat av: ALVA ♥ HTTP://CUTEALVA.BLOGG.SE/

Hej, bra blogg! Hur mår du förresten? :)

2012-05-09 @ 22:01:55
URL: http://cutealva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0