bekännelser

Hatar när 98:or leker att dom är vuxna och kallar en för "gumman" man ba tagga långt!
Går alltid runt med täcke hemma, är besatt av mitt täcke hohooh
Nu för tiden så orkar jag inte med jeans och så, har tröttnat på att fixa mig till skolan liksom man ska gå till skolan lära sig saker sen dra hem man ska liksom inte festa i skolan, haha..
ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR mjukisar.. På riktigt jag kan må skit dåligt och t.om gråta om jag har på mig jeans i skolan och tro mig jag överdriver inte.. Fråga iman om ni inte tror mig!
Har börjat lyssna p åone direction feeeett mycket
Alla i min familj ÄLSKAR Bob marley haha värsta fanen heeela bunten!
Min familj har gjort mig til lden jag är idag
Jag har ett bra självförtroende faktiskt, och alla människor ska ha det!
jag säger alltid "asso" på varenda menning jag använder, COOOOOLT!
Jag är en nörd..
JAG SKA ÅKA TILL MAROCKO DEN 5 JUNI, JAG LÄNGTAR SOM FAAAAN! KOMMER BLI BRUN OCH SOLA OCH BADA OCH ÅÅÅÅÅH LÄNGTAAAAR!
Jag är muslim, en stolt muslim!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0