BEKÄNNELSER

Jag älskar att kolla på disney chanel
Jag fryser jätte lätt
Jag älskar att lära känna nya människor
JAG VILL HA EN IPHONE4
Jag haaaatar sprutooor!
Jag älskar att skrattaaa
Dom flesta tycker att jag och min bror är lika, omg..
Jag sover skit djupt
SAKNAR&ÄLSAR MAROCKOOO!
Blir jätte irreterad på tjejer som leker fjortisar
älsar att simma/bada/cykla
Har klippt mitt hår jätte kort, har väääärsta ångesten
Jag hatar seriöst min lur.....
Älskar min familj mest av allt, förstår inte när folk säms för sin egna familj.. SKAAAAMM!
Jag var allergisk mot klour(staving) förut!
Hatar ordet "millitärskola"

Kommentarer
Postat av: Yana

Haha, ni är ju lika?

2012-05-29 @ 18:40:15
URL: http://yanaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0