BEKÄNNELSER

Har aldrig ätit Ben&Jerry's
När jag inte förstår något så kan jag börja gråta, jätte konstig..
Jag stammar när jag är glad&stressad
Min tvilling är en timme äldre än mig!
Jag älskar choklad, lätt favorit godiset!
Stör mig på tjejer som är desperata,  dom äcklar mig seriöst..
Älskar Justin biebers nya låt!
Jag har gått på street dance i några månader och basket i tre år sen slutade jag på båda..
Jag förstår mig mer på killar än tjejer, haha tjejer är fett konstiga och ändå tycker alla at jag är för tjejig, finns det ens något som heter så?
Jag delar rum med min mamma, kärleeeeeek
Min garderob är lika lång som hela min väg, alltså så når den upp till taket!
Älskaaar kläder, kan gå runt i affärer i jätte många timmar utan att märka det!

Kommentarer
Postat av: Yana

Du borde smaka Ben & Jerry's, köp den som heter "half baked" den är godast!



haha, jag kan också börja gråta om jag inte förstår saker. Får damp osv, hehe.

2012-05-30 @ 23:06:20
URL: http://yanaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0