BEKÄNNELSER

Jag hatar sånna som har världens luft bakom skärmen sen i verkligheten är dom skit tysta
Jag kunde inte säga "R" när jag var liten, lärde mig det typ vid 7års åldern
Jag har inte åkt allt i Grönan
Jag viker alltid tungan innan jag somnar
Många känner inte den riktiga Rania, den riktiga Rania hypar hela tiden osv.
Blir skit lack på folk som alltid ska skapa falska rykten, no lifers
Hatar när människor alltid ska kolla på "då-tiden" alltså dom släpper inte saker som man har gjort förut, och sen kallar du mig drama barn osv. Haha årets
Jag är sämst på engelska och jag har np på det snart, kaos
Mitt favorit ämne i skolan är idrott!
Jag blir brun jäättesuperduper lätt!
Jag har skit svårt att lita på folk..
Min mamma är mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0