Kallar du mig billig? Idiot du är gratis

YESYESYES, Är godkännd i alla ämnen förutom no eller har inte fått mina betyg på det ämnet!
Satt och typ darra när min lärare skulle berätta hur nationella gick men allt gick bra, wehoo! Men när jag kom så chillade jag sådära var med familjen och så sen åt vi pizza och det ska aldrig hända igen för att jag har lovat mig själv att sluta äta allt sånt dära, ska börja springa cykla och så men vill bara hitta en persson som vill göra allt det med mig
haha men iallafall sen så tog jag en lååång dusch måste börja ta hand om mig mer har jag märkt ska köpa allt nytt och börja om på nytt! Jag ska bli den dära Rania som alltid var glad och possitiv, puss!


Jag typ bomba med foton med stackars sjurinas iphone, längtar tills jag får min!!


Kommentarer
Postat av: ♥ julia

Haft en bra dag? :D

2012-05-23 @ 21:21:04
URL: http://juliayes.blogg.se/
Postat av: Elin <3

Hoppas du mår bra :D

Efter allt som hände igår <3

2012-05-27 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0