BEKÄNNELSER

Mina föräldrar är sklida
Jag har levt/bott med min mamma hela mitt liv
Jag kan inte äta frukost tidigt på morgonen jag mår bara illa av det
Jag ska åka till marocko om ungefär tre veckor
Jag är allergisk mot damm
Jag är rädd för katter
Stör mig på killar som försöker passa in genom att leka balla
Tjejer ska inte säga "jao" skit fult, åååh blir bara äcklad
Jag har haft en kanin galnaste kanin jag har vart med om den bet min brosas stårtå
Jag vill börja på thai-boxning
Jag älskar att läsa
Jag hatar mörkret
Jag skrattar jätte mycket när jag är mig själv
Jag älskar rosa, jag blir helt galen när ett rum eller så är helt rosa!



Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, hur har din helg varit? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!



Var gärna med på min tävling också! http://jaasses.webblogg.se/2012/may/helgens-blogg.html#comment (direkt länk)

2012-05-13 @ 13:24:24
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0