i'm back on track!

Hola amigos!
Har haft en liten paus från blogg världen i några dagar nu för jag behöde verkligen det, jag kände mig helt vilse men nu vet jag vilka vänner som man kan lita på och inte lita på!
Tänkte berätta lite om min helg haha min helg har vart bäst på riktigt har bara umgåts med roliga människor som inte trycker ner än hela tiden och i lördags grillade, badade jag med tjejerna i min klass det var skit roligt förutom att jag kräkdes och sånt shitt skit äckligt javet javet
Och i söndags grillade,badade jag men mina brödrar&systrar det var skit tungt! Vi bada ganska mycket hade saknat alla skit mycket men nu är allt bra det var bara några som fattades! Jaja det blev iallafall lyckat och jag drog sen till planen med giualiano,malik,jamil,cheima&rami tror jag? Men vi ses snart igen
puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0